skoskav

fick såklart skoskav av mina nya skor + en blåsa UNDER foten. kul. tur jag inte har något liv och ska sitta inne dom kommande dagarna. på sin höjd sitta på balkongen. och om allt går väl - köpa hörlurar imorn.

det gick bra hos åsa. fick tips om böcker och sånt så nu är det bara att läsa.

fan vad det dyker upp babes när solen är framme! först såg jag tre sexiga killar på universitetet när jag väntade på bussen, sedan massor i stan. gött. många går dock hand i hand med en brud, men inte alla! än finns det hopp! hö.

jag får alltid skoskav. mina fötter gillar inte skor. fick en blåsa igår efter mina converse, dom nya jag hittade. får alltid blåsor på lilltårna i nya converse. tar månader, om inte år, för mig att gå in dom ordentligt. sorgligt men sant. hatar det.

min bror ska fota vår nya pool o skicka bilder till mig. spännande.

klarade förresten tentan! otroligt! jag som inte fattade någonting. gud vilken lättnad alltså. jag var säker på att jag inte klarade det. är väldigt chockad och lycklig. haha.

Kommentarer
Postat av: mulin

Jihou! Grattis till tentan!

2008-05-07 @ 22:31:55
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0