presenter

presenter:

  

väntar som sagt på henriks... är svinglad för massage-presentkortet, det behövs verkligen! lotta tryckte så bra sist så det ska bli riktigt härligt. kanske lägger till lite pengar själv med o tar en hel timme, får se. presentkort för klippning hade jag oxå önskat mig, det behövs ju jämt. och pengar är aldrig fel. mycket nöjd. hamsterboken är skitsöt med. massa bra info. sovrumsboken var dock inte så bra, trodde det skulle vara typ om hur man organiserar bäst ifall man bor i en etta eller sådär, eftersom sovrum blir där med, men det var det inte. aja. bra presenter iallafall, nöjd.


me and eurobaby



en rätt ful bild men man ser hur rolig min lugg är!



jag o baby igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0