pluggis

nu har jag skrivit i tre timmar. har en del kvar men det går bra. har varit massa finputs som tagit tid, typ hur man refererar rätt och sådär, och jag vet inte ens om jag gjort rätt, men det får jag väl hoppas!

är hungrig, var ju ett tag sen jag åt frukost, dessutom åt jag bara lite yoggi. får väl ta mig en macka eller nåt om en stund.

kan inte annat än tänka på siesta. längtaaaar till ikväll!

min bror fyller 23 idag så får väl slänga in ett grattis till honom: GRATTIS HENRIK!! han ville inte ha någon present av mig så jag ska bjuda på öl ikväll istället.

Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, jag vill! Men har inte ens råd att ta mig till Hässleholm. Åh. Gud vad kul du kommer ha!! Ska du se Håkan??

2008-05-29 @ 10:09:30
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0