PAAAAARTYYYY

FEST! vapnet var orgasmatiskt. dom spelade det rör inte hjärtat så jag är lycklig. nu tömmer vi min bag-in-box. imorron ska vi köpa två nya. älskar att vara 20. "det är som att dricka godis" sa plän om vinet. dricker man godis? har aldrig varit med om det.

tydligen behöver jag en pojkvän så det ska plän och izza fixa till mig.

nu ska jag sätta på röj-musik. min ipod agerar dj.

ikväll är min rolighetsfaktor hög, som alltid när jag är full. brukar snacka om knulla och sånt. bajs har kommit på tapeten ikväll. även sex med mens. ja. roligt har vi.

fick krama mathilda innan och mer blir det!! gillar mathilda. fin tjej. underbar tjej tillochmed. att jag inte umgåtts mer med henne. PUSS.

nu ska izza fixa ihop mig med hennes pojkväns kusin.

BYYYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0