onsdag

nu tycker jag att min förkylning kan gå över så jag slipper snyta blod var femte minut!

har precis ätit frukost och klockan nio när vakna med the voice är slut ska jag gå och duscha, sedan bär det av till skolan. bäst att sitta där så man får någonting gjort. är lite nervös inför mötet med åsa, har inte riktigt greppat det där med feministisk teori. hoppas hon inte blir arg om jag frågar henne hehe. och nevena har ju lånat typ alla böcker som finns, haha, men ska nog gå bra. HALLÅ, IDÉ!!! kan vi inte hjälpas åt att skriva våra teoridelar nevena?! snilleblixt.

ha en fin dag allihopa, hörs ikväll

ps. fan va spännande DH va igår. har aldrig följt det men detta avsnittet kunde man ju inte motstå efter den teasern! tur man har lite koll på karaktärerna iallafall.

Kommentarer
Postat av: plän

JAG VEETT! har ju sagt hela tiden att DH är bra!!! men du har vägrat föjadet!! grrr...

2008-05-07 @ 19:30:55
URL: http://thelofeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0