one day left

jag älskar bärry. ni vet, yoghurten med sylt i botten, eller hur man nu ska förklara det. MEN, när man kommer till botten och all sylten, då mår jag bara illa. gillar den syrliga yoggin tillsammans med LITE av sylten, sådär 70/30 lixom. men all den där sylten klarar jag inte. well well.

inatt drömde jag att jag kissade framför jättemånga människor. alla ville på toa men den var ju upptagen av mig, och jag kissade hur länge som helst. folk blev arga och sa att om jag inte skulle flytta på mig skulle dom minsann kissa på mig! jag sa "kan ni inte kissa i era flaskor då?" (alla gick runt med petflaskor) det passade dom inte. fick så snällt kissa färdigt så snabbt som möjligt.

i samma dröm blev jag även skjuten och dog, fast det var ingen sån där dödskänsla inblandad utan jag blev skjuten, det kom ut lite blod ur min mun, och sen visste jag lixom att jag var död men jag var gick ändå runt som vanligt o sådär, med undantaget att jag var skjuten.

jag vaknade när det var dags för min könsoperation. eftersom jag var död kunde dom likagärna operera mig till man tyckte dom, dom som dödat mig. det ville jag inte så när dom skulle börja pilla vaknade jag, tack och lov. skönt att slippa den upplevelsen haha.

nu ska jag börja plugga. ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: mulin

Men dina drömma alltså....!

2008-05-22 @ 10:24:24
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0