OMFG

alltså herregud. jag vet inte ens var jag ska börja. cirka två timmar innan vi slutade hälla i oss alkoholhaltiga drycker sa jag till plän och izza att sluta, men lyssnade dom? icke. det slutade ju därför med att båda agerade fontäner x antal gånger. jag fick mammarollen att ta hand om nycklar. och även jag var askalasskitpackad. herregud. ja, ni kan ju få bildbevis. är nog fortfarande full dessutom.

  
det var väl ungefär här det började spåra ur.

 
det här är efter halva vår cykeltur från plän till siesta. izza hade plän på pakethållaren och som ni kan se på pläns hand slutade det inte lyckat. men roligt är det! har kramp av skratt.

sedan kom vi iallafall till siesta och efter många om och men och snubblingar hit och dit sa plän att hon ville gå hem så det gjorde hon. innan dess försökte vi komma in i familjen-tältet för att dansa men vi lyckades inte.

hur som helst, efter plän vinglat iväg köpte izza och jag vars en tröja. min med franz ferdinand-tryck och hennes med.... EEEHHHHHH THÅSTRÖM!!! hon lyssnar inte ens på thåström. fattar inte varför hon köpte den. sånt som händer när man är full. det var även i t-shirt-tältet jag såg att min magväska (HAHAHAHAH HÖLL PÅ ATT SKRIVA MAGSÄCK!!!) gått sönder. allt fanns kvar, tack och lov, men dragkedjan var paj.

har en mycket rolig film om första spyhändelsen som jag lägger upp sen. plän hade spytt i vasken/på skåpet/på golvet nedanför utan att märka det. jag sa "har du spytt där?" för det hade en jäkligt konstig färg, typ blöt kartong. men det var hon som spytt. nice.

nu måste jag äta något fett.

Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, oh my :)

2008-05-30 @ 21:24:01
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0