öff

har kommit på mig själv med att i princip alltid ha status "visa som offline" på msn. loggar in med det, så förblir det så. nu ska det blir ändring på det! inget roligt ju. online från och med nu. fast jag mest är "upptagen" eftersom jag pluggar eller tittar på film/serier när jag sitter vid datorn.

bovärden var svinpetig, men det är bra, så det blir rent. man vill inte flytta in i en smutsig lägenhet som vi fick göra. katthår överallt och riktigt räligt. nae, fräscht ska det va!

nu är jag svintrött. tog fan nästan en timme att städa toaletten, helt otroligt. eller gjorde jag nåt mer däremellan? måste jag ju. kan inte tagit en timme. det är fan en minitoalett.

bovärden sa även att frysen måste stå öppen om den är avstängd, annars luktar det illa, så det var därför det luktade piss.

har en jävla fluga här inne, en sån riktigt stor. den gillar att vara kring mig, antagligen för att jag luktar svett. men vem skulle inte göra det i min position? längtar efter en dusch, men först ska jag städa klart.

byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0