off

befinner mig i hässleholm. flyttlådor och grejor överallt. kaosartat. måste skriva på min uppsats, men först läsa in mig på allt jag ska skriva. tiden räcker inte till, jag önskar jag vore mer effektiv än vad jag är. har träningsvärk i hela kroppen efter timmar av lyftande och flyttande igår.

om en månad flyttas det igen. denna gången för min bror. vid 23 års ålder ska jag äntligen lämna boet. vi var nyss och tittade på hans blivande lya. kontakter är så jävla bra alltså. väldigt trevlig snubbe som fixade allt. fint hus. med emelie moberg som granne ovanför.

henne ska jag förresten träffa på måndag, då jag ska bli snygg i håret.

jag har lämnat örebro och det känns faktiskt bra. kommer ju ändå upp och tar farväl 3-5. hinner vi fika då malin? vore trevligt! kan ju inte bara inte träffas lixom, och nu när jag lämnar öret bakom mig så. ja. fika?

hinner inte mer nu, var bara tvungen att kolla min mail och lite sådär. nu ska jag, mamma och pappa titta på bil. antar att vi inte ska köpa nån, men titta. jag körde förresten subarun nu. sportbil. roligt!

hej då så länge, vem vet när vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: mulin

Menar du mig???? Isf, väldigt gärna! :) !

2008-05-24 @ 20:22:15
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0