ÖB

åkte till ÖB för att se om dom hade nåt billigt tält. det hade dom inte. jag är så jävla dålig på att köra bil inne i stan. inte just att köra men att välja vilken väg jag ska ta. vet aldrig var jag ska köra. är ju så van vid att bara cykla rakt igenom.

pesetas är vaken och har proppat kinderna fulla med sågspån som han ska lägga i huset. knäppis, det är redan smockfullt med vadd och grejor.

har inte vilat förresten. efter jag ätit gick jag ut med euro, sedan plockade jag lite på rummet och gjorde vid sängen. (skyddet tvättades i helgen så nu satte jag på det och bytte sängkläder.) efter det tittade jag visserligen på project runway men det har varit fullt upp. är rätt trött i huvudet. ska nog kolla på nån film nu.

Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, jepp, han är kvar i kedjorna. Jag fastnade för serien i höstas när Marlena höll på att mörda och då tänkte jag: jag ska se fram tills dess att hon åker fast. Sen gjorde hon det typ i våras men ändå finns det en del mysterier kring det där. Så det tar ju aldrig liksom slut. Helt värdelöst egentligen.

2008-05-26 @ 17:12:29
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0