nya skor, kokostoppar och en kyss

HA-HA, min statistikkurva stiger. emilie och jag studerade dess fall i helgen. såg rättså miserabelt ut. nu klättrar den iallafall på rätt håll. gött.

håller på att packa. allt sånt som inte behövs. typ vinterjackor och mina inlines. och kläder som jag ändå aldrig använder. det är rätt roligt. hittade ett par converse, sprillans nya, som jag aldrig använt. hur glömmer man bort att man köpt ett par converse lixom? nu har jag dom på mig. sköna. fast jag börjar bli rätt svettig om fötterna. dansar till vapnet med. ipoden har legat på laddning ett tag men nu är den igång igen. YEAH!

vill ha nya gossip girl NU. orkar inte vänta till imorron.

idag har jag levt på apelsinjuice. orkade inte gå och handla så det var antingen det eller vin, och juicen kändes mest normal en måndag. men sedan blev jag sugen på sånna där kokostoppar som finns bland naturgodiset och tänkte "när det är 'joey' kan jag gå och handla, för det är tråkigt" men när det sedan blev joey kom jag inte ihåg varför jag ville handla, förutom att jag behövde flingor och yoggi till frukost imorn. men sen, när klockan var fem i åtta kom jag på det, AAHH, kokostopparna!! och dom stänger ju åtta så det var lite segt.

nä, tänkte inte skriva om nån kyss, ville bara få er nyfikna med rubriken. moahaha. fast om någon är up for it sitter jag här i soffan och väntar. bara att komma och ta mig med storm.

och ja, jag har ju bokat tågbiljetter till juni nu. kommer hinna hem till hässleholm och fira studentmänniskorna på torsdagen den 5/6! gött! är ju bjuden till elin nylander och hon var hemma hos mig på min skiva så jag vill ju på hennes med. dessutom är hennes pappa min gudfar så det kan vara roligt att träffa honom. hoppas jag slipper köra bil bara för jag tänkte dra till björket senare, emma sa att det MÅSTE jag :)

har inte orkat ta någon tablett så mensvärken har hängt med hela dagen. livet är allt bra underbart ibland. en mening jag använder ofta nu för tiden, oftast med ironi.

skickade foto på framkallning förra veckan och dom dök ner i brevlådan i fredes, mycket roligt att titta på. har hängt upp några i fotofickan som hittills varit tom så nu kan jag titta på mina vänner och min vovve när som helst. även håkan hellström och mando diao har fått rum. fint.

har även packat ihop hela bredbandsbolagetpaketet som ska skickas tillbaka, så imorron eller på onsdag ska jag gå till posten och skicka iväg det. tur man slipper betala porto.

imorron blir det nog stan. tror jag.


Kommentarer
Postat av: mulin

Jag tycker om dina inlägg. Blir glad när du har uppdaterat.



Jag ska också försöka ta mig upp på stan imorgon. Vet du än hur det var med den där Najs Prajz-rean?

2008-05-05 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0