natti natti

vad jag har klagat på pesetas ikväll... men han har varit riktigt störig! gnagt hela tiden, verkar som han försöker slita loss sitt hjul. "varför gör du så?" undrar jag. han har irrierat mig lite ikväll märkte jag när jag sa åt honom "KRAFSA INTE SÅ" när han letade mat i sin skål. hehe, snäll matte jag är.

ibland vill jag verkligen vara vän med bam margera, förutom att bli utsatt för dumheter, utan bara göra sånt jag själv går med på. men det verkar kul. älskar viva la bam.

nu blir det sängen och fortsatt läsning i min liza marklund-bok. det går sakta, för den är inte så bra. läser bara när jag ska sova, och jag blir snabbt trött så det blir inte så många sidor åt gången.

GOOD NIIIGHT

ps. för er som inte vet så är pesetas min guldhamster som jag fick av emilie i julklapp. genialisk present. han är kul, och stor! ingen sån där dvärg som ser ut som en tolle. han är fin, min pesetas, med silvergrå päls. vi kan kalla honom gandalf.

pps. nästa gång jag skaffar ett djur ska det heta esteban. påminn mig om det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken fin present, och han är verkligen fin :)

2008-05-16 @ 07:21:19
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0