my love

alltså jag älskar facebook. man har ju koll på allt. igår pratade jag och emma om två personer vi båda känner som varit tillsammans typ jämt, men nu gjort slut. hon frågade hur jag visste det och jag lyfte sådär coolt på ögonbrynen och sa "facebook". kändes häftigt.

ni fattar att jag skämtar va? om att det kändes häftigt alltså. men internet har alltid varit ett bra sätt att hålla koll på saker. facebook är genialiskt. fast ta bort alla jävla applications och skit, sånt är bara jobbigt. annars är det perfektamundo.

nej vafan, skola, nu.

åh, måste ha vakna! med the voice i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: plän

vilka har gjort slut??? :O

2008-05-29 @ 16:39:03
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0