morgonstund har guld i... ja hur var det nu?

nu har jag varit uppe i två timmar och skrivit på min uppsats. det tar längre tid än man tror. är inte klar med min sammanfattning för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. inte i slutdiskussionen heller. blööö. nu ska jag iallafall gå och duscha så att jag är fresh tills jag ska till frisören klockan tio, och om jag hinner skriver jag vidare lite innan jag drar, annars skickar jag in det som det är, det är ju inte absolut sista dagen idag, thank god.

det är pissväder idag. jättegrått och jävligt. pallar inte. vill ha solsolisoli. fast det blir det redan imorron och håller förhoppningsvis i sig hela helgen - siesta är räddat! wohoo!

bilder på min frill kommer sen, blir nog dock inte så mycket förändring. är dock jävligt sugen på en kort, spikrak lugg - bara för att det är rätt fult. får se om jag vågar. byyye!

Kommentarer
Postat av: mulin

Spikrak lugg är skitsnyggt, och ganska kort. Men jag vågar aldrig riktigt så mycket som jag borde,.

2008-05-26 @ 11:37:53
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0