min dag

ja, flytta till sverige baby!

shit, har packat typ allt ikväll. känns jätteskönt. imorron tänkte jag städa allt så att bovärden kan komma och titta på lägenheten. pratade med pappa innan med om flytten och sådär. hoppas vi får plats med allt! har ju en del grejer, hehe... längtar efter min pappa!

alla som gillar filmen white chicks är dumma i huvudet, punkt slut.

nu ska jag äta massa mackor och titta på SATC. blir nog en sen kväll men det känner jag att jag kan ta när jag haft en så produktiv dag. har skrivit jättemycket på min uppsats! yeay.

byyye (man måste ha sett project runway för att förstå varför jag skriver byyye så ofta. heidi klum säger det så roligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0