mest för mig själv

guuud vad jag är sugen på något sött! typ coca cola. det enda jag har i kylen är köttbullar, ketchup och massa yoghurt. och yoghurten är till frukost torsdag och fredag. blööö bajswillys som inte har öppet. orkar man gå hela vägen till maxi? nja, tror inte det, inte för lite cola. fast ÅH pizzerian har öppet, dom har cola. not a bad idea. tål att tänkas på.

nu är här absolut tomt förutom tv och soffa, typ. har stuvat in allt annat i det tomma sovrummet. storstädning är på gång, har putsat fönster och dammsugit hittills.

Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, nu väckte du mitt sötsug till liv. Jag vill också ha nåt. Typ choklad.

2008-05-21 @ 22:18:18
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0