körslaget

självklart sitter jag bänkad framför körslaget. jag är förutsägbar, jag vet, men jag gillar det. mest att titta på brolle eftersom han, fortfarande, är så sexig. hoppas han vinner, tycker hans kör är bäst ikväll!

ska ta mig lite vin sen och titta klart på SATC.

har inte blivit så mycket sol idag, inte orkat. efter min svettpromenad till maxi orkade jag ingenting. packade lite mer (bland annat alla mina filmer, buhu! men lika bra så jag inte blir distraherad i uppsatsskrivandet...) och har mest bara slappat. skönt. imorron ska jag tvätta. har massor med tvätt :(

Kommentarer
Postat av: anna

han är verkligen så sexig. aah.

2008-05-10 @ 23:04:30
Postat av: Johanna

Undvik telefonförsäljarjobb om du har möjlighet - det är ett helvete! men gud vad kul det lät att resa omkring i sydamerika, min pojkvän kommer från colombia :)



jag pysslar med, att läsa en svensk-kurs på universitetet. och det är väl det. fotografera, lyssna på musik - drömma om att bli någonting.



gud vad skönt ändå, att inte ha så långt. jag har varken varit på västkusten eller östkusten. lutar lite åt västkusten i sommar faktiskt. men vad är bäst? vad rekommenderar du?



jag har en kompis som ska på siesta! och vad jobbigt det blev nu när jag kollade hemsidan - fanns ju massa bra band! dock är det riktigt pengasnålt för tillfället, så jag har varken råd med biljett eller resa dit! :(



Eller hur, att ensam döma folk vid tv-tittande tex, det är ju hur tråkigt som helst!!!

2008-05-11 @ 11:14:57
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag skulle vilja till Peace&love, och arvika. och way out west... och så har jag planer på Putte i parken (fult namn!!). och så vill jag på Lars lilla minifestival. Men allt handlar ju om pengar, och som det ser ut nu, har jag bara tre veckors jobb i sommar, i juli... :/



då kör vi på västkusten ;D är på något vänster lite sugen på danmark också... är det underligt av mig? aldrig varit där..



idag ska jag bara vara. tänkte sitta på balkongen lite nu, men orkar inte riktigt. ska äta revbensspjäll ikväll. kolla på tv. städa lite... spackla ett antal hål i väggen!



vad har du för planer för dagen?

2008-05-11 @ 11:40:23
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0