komsi komsi kameran

min kamera ligger på maxi och sover, men jag har inte fått någon avi än! trodde sms-avi var självklart men enligt posten.se ska en brevavi skickats till mig idag. i brevlådan fanns post, men ingen avi. bajs bajs bajs. kan man gå bort till maxi med sitt kolliid bara? minns att jag gjort det förr. vill ha min kamera nuuu!

alltså skilda världar. haha. nu har ju daniels unge jakob blivit kidnappad och dom tror att kidnapparna ska begära lösensumma. HUR ofta händer det egentligen? (skilda världar är min frukostrutin)

bla bla bla, nu ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: mulin

Ja, men du ser! Då har jag hittat DIG :) Sånt som brunt hår spelar liksom ingen större roll om det inte stämmer.



Och Skilda Världar. Jag kan inte fatta att jag satt klistrad vid det där VARJE avsnitt när det sändes förr.

2008-05-13 @ 10:51:18
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0