knäpp hamster

det är jätteroliga frågor i sanningens ögonblick ikväll! haha, vad jag skrattar. är väldigt glad att inte jag sitter i den där stolen, haha. hur kan man ställa upp på det där?

pesetas går lös på sitt hus. han har ju slutat sova i den men nu sitter han i det och krafsar. undrar varför. han kanske vill börja sova där igen? hm. det är inte lätt att förstå sig på honom alltid.

beställde en kamera, fast inte från netonnet. hoppas den kommer snart!

det slog mig nyss att vi har seminarie när jag har bokat ny tvättid. aja, tror inte jag behöver tvätta fler gånger innan jag flyttar. bara 12 dagar kvar! tiden går så jävla snabbt! detta betyder ju även att jag måste sätta fart med uppsatsen! hittills har jag det mesta bara i mitt huvud, måste ju skriva ner allt med!

nej nu börjar SÖ igen.

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag kan inte förstå att jag missade Sanningens ögonblick ikväll. Åh. Jag blev helt sprallig när jag började poppa popkorn så jag glömde bort det..

2008-05-11 @ 22:22:22
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, visst är det bra!!! jag har fastnat totalt för det! häromveckan var det en gammal klasskamrat till mig som satt med bland en killes anhöriga - som flickvän! det var lite creepy.

2008-05-12 @ 11:59:48
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

nejnej, det var det tack och lov inte!

fy vad hemskt Det programmet var. som jag avskydde dne killen!!!

2008-05-13 @ 08:27:50
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0