klippt

klippte luggen och ser typ ut såhär. tycker det är helfestligt! gillar att jag inte bryr mig så mycket. visst, mitt hår är jätte viktigt, men jag tycker det är kul att våga vara annorlunda och lite ful.

min hårbotten gör jävligt ont! satt över 30 minuter med blekning i utväxten och sedan satte emelie i en grå toning, för att få bort det gula + göra håret lite silvergrått. gillar det! kommer ju gå ur med tiden eftersom det bara är toning men skönt att slippa den gula tonen det ofta blir med blekning. wohoo.

allt som allt ett lyckat frisörbesök alltså. bilder kommer sen. kan se konstiga ut eftersom jag cyklade hem i duggregn och motvind.

köpte med mig pasta med ädelost och skinka hem. så jävla gott! ljuvligt! till det självklart coca cola. all annan pasta måste jag dricka mjölk till, likaså pannkakor och köttgryta med ris. har sånna rätter jag bara måste ha mjölk till, annars funkar det lixom inte. men ädelostpasta ska det vara cola till. vet inte varför men så är det.

nu ska jag slappa en stund, det är jag värd!

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag bryr mig inte heller så mycket om mitt hår. Eller, som du säger, man vill ju kanske se bra ut men ofta kan man göra nåt snyggt och coolt med håret fast det kanske egentligen är fult.



Gud vad sugen jag blev på ädelost btw.

2008-05-26 @ 13:28:33
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0