"jag gör det i morgon istället"

just det. imorron. imorron ska jag skriva min teori. det är ju mycket roligare att gå till handling direkt, jag vet ju vad det är jag ska titta efter i mina analyser lixom. så idag håller jag på med death proof. blir jävligt trött emellanåt och måste blogga. kom för en stund sen på att om jag drar upp persiennerna kanske jag blir piggare, men det pissregnade ute så det hjälpte inte så mycket. men nu, NU, skiner solen. underbara sol. en stund är den väl här iallafall kan man ju hoppas.

när jag slog upp ögonen i morse (eller när jag drog av mig sovmasken kanske är rätt sagt) efter att klockan ringt möttes jag av en svart fläck på väggen / taket vid fotändan av sängen. en spindel. en spindel till. varifrån kommer alla dessa spindlar? ja, min teori är att dom kommer fram med dammet. ju mer jag plockar undan, desto mindre saker har dom att gömma sig bakom. låter det rimligt? tog iallafall en riktigt äcklig bild på kräket som ni kan få se sen. (sedan var det adjö med den, köttade den med mitt skohorn.)

känner mig som en barbie i rosa naglar. gillar det inte alls. men det får sitta där tills flytten är avklarad, då lär det ändå inte vara så snyggt.

angelina kommer hem den 22e! WOHOO! det är ju så perfekt det bara kan bli! (för er som vill veta så har hon rest runt i asien sedan mitten av januari.) ska bli fint att få omfamna min tvilling igen!

har kommit på en sak. skulle vilja göra en neoformalistisk analys av tarantinos filmer istället. jämföra det stilistiska och narrativa i dom. för det finns så jävla mycket som är lika. man ser att det är tarantino lixom. hade kunnat bli en bra c-uppsats. man kanske ska läsa c-kursen på distans iallafall?

leder alla mina traderaauktioner. dom flesta går ut i morgon. hoppas jag vinner. vore kul att få lite förskottsfödelsedagspresenter från sig själv. ännu fler alltså.

BYYYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0