home sweet home

shit alltså, jag kan inte röra mig. efter att ha flyttat och packat och donat hela dan och knappt suttit ner en minut är mina fötter alldeles trasiga. eller ja, det känns så. som att dom lixom gått sönder inifrån.

mitt rum är iallafall så gott som färdigt, wohoo! det jobbigaste är dock att jag har massa grejor jag måste rensa bort, som jag lixom lämnade kvar när jag flyttade. men det får bli om två veckor, tidigast. innan dess är det full rulle.

har inte hunnit göra någonting på min uppsats idag mer än att läsa lite. men imorron ska jag göra färdigt analysen tänkte jag och sedan blir det ju finputsning fram till fredag, efter åsas bedömning på tisdag.

är glad att jag aldrig fick soffan såld. den är jättefin i rummet, även om det blir lite trångt. den är ju så underbar att sitta i med. bred, djup och skön. när jag orkar hämta min kamera och röra mig får ni lite bilder.

är så glad för henriks skull! man såg verkligen på honom hur skönt det var att få skriva på ett hyreskontrakt. själva storyn är rätt rolig med. i torsdags ringde emelie moberg (som jag skrev om innan) till henrik och sa att dom som bor under henne skulle flytta. hon bor i ett hus med tre lägenheter. en i källarplan, en i mitten och så hennes som är överst. det är den i mitten som är henriks. huset är alldeles nyrenoverat och han som fixar det har sjukt härliga planer på det. kommer bli så jävla najs. iallafall, så fick henrik numret till honom och ringde igår. han sa direkt att han är välkommen att titta, och så gjorde vi det idag. eftersom henrik var först om att ringa (eftersom han inte satt ut nån annons. i källarplanslägenheten kom 40 intressanter) fick han den. bara sådär. kontakter är, jag säger det igen, så jäkla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0