hola

jag är så jävla trött.

mamma och jag testade solkanonerna, men utan resultat. det stod att man skulle ta 4 minuter första gången men det var ju bara bajs. får väl se om man testar det igen. grymt gött att slippa vidröra solariet där andra legat med sitt nakna kön iallafall.

sedan shoppade vi lite. mamma skulle fixa något i telenorbutiken och helt plötsligt kom jag ut därifrån med ett abonemang. han som fixade allt är min nya kärlek - han trollade så att alla kontakter, sms och bilder finns kvar i telefonen fast jag bytat simkort!! jag älskar honom! var väldigt nervös för att det inte skulle funka men han sa att jodå det fixar jag, och det gjorde han. bra. har fortfarande samma nummer så ni vet.

köpte den där lila baddräkten på lindex. tycker den är så jävla snygg. med lite rabatt fick jag den för 140 spänn. underbart! slipper man visa den tjocka magen i sommar, höhö. naemen jag har velat ha en snygg baddräkt sen förra sommaren o nu har jag en :)

sedan lunchade vi på nyfiket, jag åt grillad macka med kyckling/curry-röra. mumsigt!

nu fryser jag och har lovat mamma att dammsuga hela nedanvåningen innan klockan fyra. vill sova! hamnat i en riktig paltdvala! (när man ätit blir man ofta trött, detta kallas paltdvala.)

byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0