hello sunshine come into my life

gomorron mina söta läsare!

tio i nio väcktes jag av min mobils härliga ringsignal hello sunshine (men jag vill fortfarande ha 24-signalen) och det var min gudmor barbro som ringde! lite smalltalk sådär på morgonkvisten. blev glad fast än hon väckte mig :)

nu har jag ätit frukost och ska fortsätta med min uppsats snart (fast frågan är, ska jag inte titta på skilda världar först? haha)

hann se lite av vakna med the voice i morse och deras nöjesnyheter avslöjade en väldigt oroväckande sak: quentin tarantino funderar på att göra en uppföljare till kill bill, så att det blir en trilogi. VAD TÄNKER HAN MED? dom har ju ett avslutt. nänänänänä hoppas han inte genomför det.

läs mer om det här.

idag är det ett bitchigt avsnitt av project runway, gött!

byyyyye

Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, vad fint det måste vara att vakna till den låten. Jag ska nog lägga in den på min mobil också. Just nu har jag Håkan som skriker att han ramlar gatan fram skithögt. Inget ont om Håkan men kl sju på morgonen skulle jag vilja ha nåt lugnare.

2008-05-15 @ 10:52:39
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0