hej

har lyckats hålla mig ifrån skador när jag varit packad, så idag trillar jag rakt igenom altanen och skrapar båda benen. inte mitt fel dock. en planka gick sönder och jag trillade, som sagt, rakt igenom. fy fan vad det svider.

kollade några minuter på josé gonzález i eftermiddags men det var så jävla varmt och jag var så jävla trött och där var så jävla mycket folk att jag inte pallade. cyklade till kulturhuset och hälsade på dansarna istället. mycket bättre.

nu är jag hemma och ska pausa. kvart över sju blir det johnossi och sedan fest. ska nog sova en halvtimme nu eller något. håller på att avlida.

har iallafall badat i poolen idag i min nya lila baddräkt. finfint. helt underbart skönt.

inte spytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0