hej hej

hemma från kulturhuset där jag hälsade på mina dansvänner. jag saknar inte showdansgruppens dansföreställningar för ärligt talat är dom jävligt lame. men jag saknar att dansa och att umgås med dom fina tjejerna.

mycket roligt att träffa emma, maja, lollo, melina och till min stora förvåning jesper, som kör ett litet brake i en dans. har en film på ca två minuter som jag ska lägga upp imorron, om jag hinner. orkar inte ikväll, är dödstrött.

emma var småfull eftersom hon kom direkt från skattjakten. melina tvingade henne att dansa ändå. som tur är klarade hon det bra, förutom när hon sparkade maja på handen, vilket ni kommer se i filmen.

vill till siesta. men ska köra mamma tiiidigt imorron bitti. så ska nog lägga mig snart.

fråga: ni som har varit vid berlinmuren, har ni tagit en bit av den med er hem?

det har både emma och jag och jesper höll på att dö av skratt när han hörde det. är det konstigt? det tycker inte vi. tydligen tyckte han det. vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: angelina

jag tog en bit utav berlin muren :D

2008-05-28 @ 21:38:59
URL: http://babybabybird.blogg.se/
Postat av: Johanna

När jag var fyra år så hackade jag en bit av Berlinmuren själv och tog med mig hem..

2008-05-29 @ 07:57:51
URL: http://ohjanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0