hatar er

tycker det är svindåligt av er att ingen kommenterat mitt förra inlägg. det var ju skit roligt. emilie och jag skrattade tills vi grät. eller iallafall jag. tårarna rann. vet inte varför. men det är ju ett klockrent fylleinlägg! vad är ert problem?

blir nästan lika ledsen som när jag hör nyheten att brolle är tillsammans med elin lanto. jag som alltid tyckt hon är så äcklig. vafan. trodde vi skulle gifta oss.

o andra sidan fick jag njuta av vapnets sexighet igår på satin, och där var dessutom världens sötaste kille i publiken. verkligen VÄRLDENS sötaste. såg sådär lagom töntig ut med glasögon och fint leende. det stod petra i pannan på honom. så nu har jag förlorat brolle, men kärat ner mig i honom istället. aja.

vapnet ja. fyfan vad bra dom va. sexiga så in i helvete. allihopa. och bra.

uppdaterar mer detaljerat om min och emilies helg efter jag tittat på alla mina serier och läst den underbara tidningen jag fick av emilie. hela tidningen handlar om agyness deyn. bilder och fakta. kan ni fatta att jag är lycklig? hon är den snyggaste EVER. snyggare än brolle, vapnet och glasögonkillen. eller på samma placering.

emilie är den enda som inte mobbar mig för min avgudning av agyness. ännu en anledning till att hon är min vän. det, och att hon låter mig tjata om mitt jättefina nagellack. hela tiden. men det är jättefint. orange. knalligt. fint.

hej hej


Kommentarer
Postat av: mulin

Åh! Vapnet. Jag och min vän hann aldrig dit. Klockan går så fort när man dricker.

2008-05-04 @ 19:52:11
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Jaa, nu ångrar jag ännu mer att jag inte gick dit! Jag såg Vapnet på Hultsfred 06. Jätte, jättebra.

2008-05-04 @ 19:58:13
Postat av: mulin

Siestafestival låter ju festligt (: Vilka mer spelar?

2008-05-04 @ 20:20:27
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Det tål verkligen att tänkas på. My god! Hässleholm, hur långt är det dit?

2008-05-04 @ 21:40:05
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0