här luktar skurmedel överallt.

nu har jag städat klart överallt förutom i mitt sovrum. fast där ska bara dammsugas och golvtorkas så det går ju snabbt. tror jag gör det imorron när jag ändå tar ut alla grejer därifrån. känns skönt att vara klar nu, äntligen. har ont i ryggen bara =/

imorron (eller ikväll om jag pallar) ska jag även gå och slänga alla sopor jag har. några flaskor och lite annat skit med. har pant oxå men det blir väl att jag tar med den till hässleholm, är inte så många flaskor så.

ja, annars är jag så gott som redo för avfärd :)

ska upp tidigt imorron ändå så jag verkligen hinner fixa allt. pappa och henrik är väl här vid halv tolv-tolv skulle jag gissa så jag pallrar mig väl upp vid åtta som alla andra dagar denna veckan.

ikväll är det ju min tv-kväll, och den börjar faktiskt rättså snart med project runway klockan fyra. följt av simpsons, AFV, unga mödrar, vänner, so you think you can dance, sanningens ögonblick, dirty sexy money, so you think you can dance igen, utröstningen och så slutligen the big bang theory. fullspäckat från 16:00 till 23:00.

fan, har kylen kvar att städa med. balleeee. imorron får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0