har äntligen fått handledning

hahahaha, såhär i efterhand kan jag skratta, mycket. åsa hade fått för sig att det var jag som skulle ringa till henne och inte tvärtom (fast jag mailat mitt telefonnr till henne och vi sagt att hon skulle ringa när hon var klar och ja...) och när hon såg mitt mail ringde hon upp och bad om ursäkt. halv åtta var klockan. rätt roligt. men så bestämde vi iallafall att hon skulle ringa idag istället, och nu har vi precis pratat.

jag är jätte nöjd!

hon var oxå nöjd, men hade såklart vissa synpunkter på förbättring. pratade väl 15 minuter eller nåt och sen var allt kirrat. svingött! nu är det bara att skriva på! känns riktigt bra. blir en del jobb men har ju till på fredag på mig. kommer nog dock skicka in det redan på torsdag eftersom siesta börjar då. ska även köra mamma till stationen kvart i sex på torsdag morgon så då är det lika bra att hålla mig vaken efter det och skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0