hänga imorron?

YES vilket gött väder det ska bli imorron med! 24 grader och strålande sol. uuuunderbart! då är frågan: någon som vill umgås med mig? typ picknicka hela dagen på en gräsplätt någon stans? oui?

i helgen när emilie var här vaknade vi på lördagsmorgonen av en flicka som stod ute på tomten nedanför och skrek "PAAAAPPAAAA PAPPAAA PAAAAAPPAAAA!" jättelänge. (vi var fortfarande fulla på morgonkvisten så vi fick öppna balkongdörren för att få in frisk luft till våra icke friska kroppar). nu står hon och skriker igen. flera dagar har hon skrikit. mestadels "MAAAMMAAAAAA MAAAAMMAAAAA!" men även andra utrop. hennes pappa skrek på henne innan med. "AMANDA! AMANDA!" typiskt att dom måste skrika sådär när man inte kan leva med balkongdörren stängd. fast det gör inget egentligen. värre är när dom röker där nere, det letar sig in i min lägenhet på nolltid. trist.

ska snart laga mat. magen kurrar men jag är egentligen inte hungrig, antar att det är pga. värmen. vill få mer färg! orkar inte sitta i solen bara, så det blir ju svårt. är en sådan människa som hatar att sola, över allt annat. tycker det är skit trisst. men är man två eller flera kan jag gärna sitta och lata mig i solen hela dagen. så, anyone up for it tomorrow? jag har en bag-in-box vi kan dela på med. lockar det?

har gosat med pesetas lite. han är jättelugn i handen nu för tiden. bra. bara sitter där och tittar. mysigt. städade nämligen hans bur så när han kikade fram fick jag ju passa på :) har även diskat och dammsugit hela lägenheten. skönt att slippa få dammiga och sågspåniga fötter så fort man förflyttar sig. här var rätt lortigt...

ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Nevena

åh! jag hade velat!! men ska ju på bröllop imorgon. bajs.

2008-05-09 @ 21:37:29
URL: http://nevena.blogg.se/
Postat av: Fanny

En annan dag! Du, jag & Nevena kanske kan fika eller nåt nån gång nästa vecka???

2008-05-10 @ 16:38:50
Postat av: moi

jaa hade varit trevligt!

2008-05-10 @ 16:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0