hallihallå

igår träffade jag äntligen min fina vän izza! känner att jag har blivit lite försummad på senare tid, men så fort jag träffar människan är allt förlåtet för jag älskar henne så mycket.

efter att vi gått en runda i stan och jag inhandlat tre filmer (cube-trilogin!! 199 spänn för alla tre) körde vi bort till siesta och kollade. det har redan kommit folk till campingen! hihi så roligt. längtar verkligen! izza har dessutom bestämt sig för att hänga med både torsdag och fredag! fantastiskt! man blir så jäkla pepp av att se området.

vinkade på westdahl utanför statoil. izza hade för sig att jag sagt han var sur, jag sa "det måste ju ha varit i ettan eller nåt" (på gymnasiet) och så sa hon "ja det va det kanske" men hon vågade inte hälsa på honom iallafall. haha. men jag gjorde det och han såg glad ut så ja, bra :)

izza och jag tittade iallafall på de två första cube-filmerna. som jag mindes var tvåan jätte dålig. ettan är svinbra. trean såg jag nog med daniel om jag inte minns fel och den var helt okej, eftersom man fattar lite mer i den. så den får vi väl se en annan dag!

drömde en konstig dröm inatt. om crille, kenza och mig själv. jag vet, skumt. kenza lixom, vafan? haha.

nu ska jag gå och duscha, sen ska mamma och jag testa de nya solkanonerna i stan (solarie man står i) och sedan luncha!

tog mig sovmorron till tio idag. så himla skönt! har gått upp senast åtta de senaste veckorna, även på helgen. så riktigt gött att få sova ut! vaknade dock innan klockan ringde så ja, utvilad blev jag iallafall :)

fick present av mammas jobbarkompis carina igår. (och magnus, hennes karl.) dom är vänner till familjen men jag hade inte väntat mig present, så blev mycket glad! fick en ask geisha (som jag visserligen tröttnat lite på) och 200 spänn.

alltså vädret. strålande sol och 26 grader i helgen. siesta lyckas alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0