great moments

ett av mina favoritavsnitt av grey's är när mark kommer till seattle och derek slår ner honom för han pratar med meredith. i love it. "derek kommer på mig och hans fru mitt i akten och han bara vänder och går därifrån. men när han ser mig prata med dig ligger jag på marken och blöder." love it. gillar även när han syr sig själv i ansiktet och george säger "varför syr han i sitt ansikte?" och cristina svarar "för att göra mig kåt". haha. senare i avsnittet frågar mark även derek varför han har förlåtit addison men inte honom. "jag har inte förlåtit henne" svarar derek. TOUCHÉ!

och i avsnittet är ju även orgasmbruden med. bäst är när hon säger "ni vet den där drömmen man har när man går runt naken i high school?" jag hade en sån dröm inatt! det är typ ingen som fattar sig på när jag berättar om mina sånna drömmar och tycker jag är sjuk i huvet, men jag är inte sjuk i huvet. drömmer bara ibland att jag är naken helt plötsligt. skit obehagligt.

Kommentarer
Postat av: Nevena

haha, du är inte sjuk i huvudet! jag hatar såna drömmar. brukar drömma att jag har glömt bh:n eller har glömt raka mina ashåriga ben när jag ska ha på mig kjol osv.. sjukt jobbigt!

2008-05-12 @ 19:42:03
Postat av: plän

jag vet vaddu menar ju... har också drömt det massa gånger.

2008-05-13 @ 11:31:07
URL: http://thelofeofelin.blogg.se/
Postat av: maria (som bor i örebro och som egentligen vet vem du är men som känner sandra lite som du nog också känner om du är den petra)

jag brukar också drömma om att jag är naken. det är inte grejen.

2008-05-13 @ 20:50:46
Postat av: maria (som bor i örebro och som egentligen INTE vet vem du är men som känner sandra lite som du nog också känner om du är den petra)

(okej ville bara säga att jag skrev lite fel i den förra)

2008-05-13 @ 20:51:58
Postat av: Petra

maria, jag tror inte jag är den petra du tror att jag är, för jag känner ingen sandra, eller gör jag det?

2008-05-13 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0