gonatt eller gomorron

alltså, en uppdatering kommer imorron, men jag måste bara skriva att jag är hemma NU. alldeles nyss kom jag hem. har borstat tänderna, sen inget mer. träffade killar som ville knulla, vi bestämde dejt imorron. är full. plän o co. drog innan kl två, izza och jag vid fyra. dansade som bajskorvar till 90-tals-musik tillsammans med linus, tog en snusing och mådde underbart. träffade sedan en niklas med kå som inte orkade gå tio meter till campingen.

det roligaste:

en kille med dreads gick förbi oss vid tio i fyra och frågade om vi hade cigg, vilket vi inte hade. några killar med pantburkar och kundvagn gick i backen framför oss. helt plötsligt kommer kundvagnen i 110 mot oss och en kille sitter i. killen med dreadsen stannar kundvagnen och kaoset och frågar helt lugnt: har du cigg?

något av det roligaste i världshistorien just nu.

min dators batteri är snart slut för jag har inte laddat den sedan gud-vet-när.

marcel och jag kom iallafall fram till att vi varit på samma fest för ca 3 år sedan då jag tydligen hånglade med någon med rött skägg som var hans vän. han sa han skulle skicka bilder, kan bli roligt.

nu måste jag sova, gonatt!

Kommentarer
Postat av: mulin

Hahaha! Åh. Vill vara där,

2008-05-31 @ 14:29:01
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0