gonatt

mina naglar blev rosa och enkla. vet inte om jag gillar rosa på mig, eller iallafall mina naglar. fast på tånaglarna är det fint, men det är ju en annan femma. får ta några bilder imorron så får ni avgöra.

fan alltså, tiden börjar rinna iväg! har massor att göra innan flytten, och ovanpå allt uppsatsen. bäst att jag kryper till kojs så att jag får sova mycket, för imorron blir en tidig morgon! gäller att vara effektiv.

dessutom får jag spader, pesetas tuggar och gnager och är skit störig. kan inte vara i samma rum som honom nu. fast när han inte är störig gillar jag honom. så är det väl jämt antar jag.

har hittat massa snygga och billiga grejor på tradera, bland annat ett par brillor jag letat efter SVIN länge. hoppas jag vinner dom, är ett tag kvar på aktionen. sen, när allt jag budat på nu, har gått ut, ska jag ta bort mitt traderakonto och sluta obsessa.

har fått en fet innebrännare på ryggen. hatar sånt. fast hellre där än i fejan.

byyyye

Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, en fet innebrännare. Hoppas du sover gott!

2008-05-19 @ 23:35:12
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0