gomorron!

hahahahahaha, idag är första gången jag varit uppe tidigt nog att se introt till skilda världar. fick mig ett gott skratt kan jag säga! GUD vad B! hahaha.

sov hela natten inatt, utan att vakna en enda gång, jävligt skönt! brukar vakna minst två gånger per natt.

idag ska jag som sagt titta på filmerna till min uppsats och börja skriva på min analys. det är fan redan onsdag och på måndag ska jag skicka in det till åsa och ha kommit väldigt långt. fuck. har ingen aning om hur det här kommer gå... träffade johanna igår och det verkade gå ungefär lika bra för henne och sofia som för mig, haha. usch.

åh micke i skilda världar är så snyyyygg.

blev rätt ledsen när jag var inne på SMHI nyss. REGN, varje dag. det verkar bara gå utför :( vill ha tillbaka solen och värmen! det var skönt med en dags lite svalare väder men nu är det ju bara tråkigt. hoppas det är fint till siesta iallafall! det brukar alltid va fint då. förra året var det ju kanon!

alltså igår var min statistik som den brukar, nu står det att jag bara hade fyra besökare igår. haha, what's up with that lixom?

jäjä nu blir det plugg.

Kommentarer
Postat av: mulin

Hahahha! Introt! Haha, när Micke badar och plaskar runt i en sjö! Hahahha!

2008-05-14 @ 15:13:31
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0