GILLAR DU GOSSIP GIRL? LÄS INTE.

som ni nog vet så går mina tv-serier före allt annat. såhär på tisdagsmorgonen har jag avnjutit säsongsavslutningen av gossip girl. domen? besvikelse! jävligt lame avslutning med ingenting att se fram emot. om du inte vill veta mer, sluta läsa nu. för jag måste berätta. alla, verkligen alla, förhållande tog slut. eller ja, förutom lilly och bart som gifte sig. annars, kaputt men allting. man bara eeehhh jaha. serena och dan, bye bye. vanessa och nate, bye bye. blair och chuck, bye bye. rufus och lilly, bye bye. helt värdelöst.

bye bye gossip girl.

Kommentarer
Postat av: Nevena

Det tycker jag absolut! :)

2008-05-20 @ 11:58:18
URL: http://nevena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0