FLYTTDAGEN

god morgon mina söta läsare!

har varit vaken sedan klockan åtta och har hunnit fixa ännu mer. nyss var jag på willys och köpte lite frukost, mitt sista besök på willys. ja det kan man ju tycka vad man vill om. solen strålar och det lär bli riktigt svettigt att packa släpet, pjuh!

haha, och så nu på rapport:
"hur blir vädret?"
"det blir fint faktiskt, utom i mellersta sverige"

eh, här är ju svinfint!

aja, nu måste jag dra, packa packa och städa det absolut sista. nästa gång vi hörs bor jag 40 mil neråt. hoppas ni är med mig då med! PUSS!

Kommentarer
Postat av: mulin

Buhu, så nu är det verkligen definitivt att du åker ifrån Örebro.

2008-05-23 @ 09:36:39
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0