fler drömmar...

nu har jag uppdaterat mitt grey's-inlägg om de två felen, merci emilie!

idag har jag bokat klipp och färg hos emelie i hässleholm. den 26:e ska jag bli snygg i håret igen! vågar som sagt inte färga det själv nu, och det behöver ändå klippas, så det får svida lite i plånboken men jag måste ju vara snygg till min födelsedag, siesta och studenten! och det kommer jag vara. hehe.

märkte att jag måste lämna tillbaka en bok på univ.biblioteket idag så jag sitter o läser för fullt. jobbigt att åka dit bara för att lämna en bok men måste man så måste man.

drömde världens jobbigaste drömmar inatt. dom var verkligen skitjobbiga. sådär verkliga men bara drömmar. fy fan alltså, mådde så jävla dåligt när jag vaknade från den ena. dra åt helvete!! eller nä, jag hade gärna upplevt det som hände i drömmen, men eftersom det aldrig kommer hända är det jävligt jobbigt att jag drömmer om det. och den andra drömmen var bara bajs den med. men den första var jobbigast.

tycker inte ni det är jobbigt att drömma om människor man tycker om men som av någon anledning inte längre finns i ens liv? det kan vara vänner, familj, ex... jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: mulin

Jo, det är jobbigt. Fast i natt drömde jag om en människa som jag inte gillar och som jag bara förknippar med ångest och jobbiga händelser. Jag ville inte drömma, ville bara vakna. Buhu!



2008-05-12 @ 15:43:30
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0