FÄRDIG!

vad skööönt att vara klar med uppsatsen!! lär säkert få lite att pilla med efter opponeringen men åh vad skönt! nu slipper jag tänka på den i en vecka iallafall. göööött! fantastiskt! underbart! jag var först med att lägga upp min med, kanske inte så konstigt eftersom vi har 23 timmar kvar på oss. men jag har siesta att tänka på så jag ville ha den undan nu. skönt! yes! gött!

har skrivit ut ett ex oxå att ha med mig till opponeringen, haha, vi hade ju inte det sist, oops.

pjuh! nu ska jag sova! eller nä, måste rasta euro först, sen sova! plän kommer till stan vid två. wiiiie.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tjena Petra!

Skönt för dig som är helt klar med uppsatsen..men men jag har inte mycket kvar. Har precit läst igenom hela texten och ska nu sätta igång med sammanfattningen sen finito!!! Ha det så trevligt på siesta så ses vi i nästa vecka..

Kramar

2008-05-29 @ 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0