fantastisk kväll ute i pennybridge

emilie strechar. i min soffa. väldigt vackert.

vi är nyhemkomna från satin och deras nya klubb snap. det var svinkul. tydligen kom jag inte alls ihåg hur där såg ut, fast jag trodde det. måste ha varit asfull sist. och vid närmare eftertanke så var jag ju det.

roligt hade vi iallafall. dansade som små korvar mot både pelare, ben och skrev. mest dansade vi till electric. är det sinnessjukt eller vad? att dom spelar det låten menar jag. med leila k. svinhett. fattar ni hur sexig det låten är, med mig och emilie som dansare eller? va?

fick oss några ragg, sådana som dansar i smyg bakom en, ni vet, sånna som klänger mot ens häck. och klamrar sig fast som illrar, mot det lilla som finns. (asgarv från oss). sånna som smyger men som inte vill hångla. eller är det vi som inte vill hångla med dom? visst vill jag hångla, men jag har fan så mycket roligare med min vapendragare emilie. eller ska vi kalla henne elemi?

är alldeles oljig i ögonen av sminkborttagningen så stavfel får ursäktas.

okej att jag har supit mig ful, men jag har aldrig dansat mig så ful som jag gjorde inatt. vi dansade på skoj, alltså inte sådär seriöst som när man är en seriös människa. för det är vi ju inte, trodde ni det? vi dansade sådär fult, typ "kom hit och ta på våra häckar". svettiga som bastumänniskor blev vi. därav dansade jag mig ful. med en lugg som "den där mary" lyckades jag ändå få en kommentar om att jag hade en "nice haircut". hur otroligt är inte det? seriously?

efter inhandling av milkshake på mcd och snack med osvenskar väntade jag och emilie på bussen. osvenskarna lurade  vi i att jag hette sandra, hade pojkvän i lundby som jag skulle hem och knulla. emilie hette bertil och var transvestit. det roliga var att dom trodde oss. emilie kunde inte heller engelska. bäst av allt. dom trodde på allt. är livet inte underbart?

när vi väntade på bussen var det en kille på en annan buss som stannade som frågade om det vi drack var gott. han var skitsöt så jag sa "JA det är gott. milkshake". han frågade vilken smak och jag sa "vanilj, vill du smaka?" det gjorde han. det var det närmsta till hångel jag kom under kvällen, men är rätt nöjd med det.

som sagt, nu är vi hemma. emilie, elemi, bertil, knaprar naturgodis, jag har ont i hela överkroppen, typ hjärtattack fast i hela mig. kroppsattack. fattar ni?

era jävla svin.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag har nästan vätt mina trosor så roligt är det här inlägget. Och nu - äntligen - en kommentar på det (era djävla svin). Tack för den roligaste helgen. Ses på ett sommarvarmt Siesta om några veckor. Love u! Yours sincerely /E.

2008-05-05 @ 00:49:25
URL: http://nordfleisch.wordpress.com/
Postat av: plän

HAHAHA! Ni är sjuka i huvet! :D

2008-05-05 @ 09:37:31
URL: http://thelofeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0