en HELT annan uppsats

efter mötet med åsa är jag väldigt klar över vad jag ska göra, men det betyder även att jag ska utesluta kill bill. japp, endast death proof kommer jag inrikta mig på, och det blir en helt annan inriktning. eftersom det ska vara så gott som klart den 26e känner jag mig hyfsat stressad. men det ska gå! ska sitta HELA dagen imorron. hela.

nu är det säsong 2 av project runway. den bästa säsongen! min kärlek daniel vosovic är ju bara underbar. där är en modell som är lik uma thurman oxå så jag är glad.

något riktigt svinigt som jag gillar är kalla köttbullar. sånna från scan. någon mer som gör det? tycker det är gott att bara gå och plocka ur kylen (har stängt av min frys) och äta äta äta köttbullar. mmm. gott på macka med. men rätt svinigt är det ju faktiskt.

haha, magväskan jag köpte kom idag. (till hässleholm då) mamma sa "men petra den är för barn!" så sa jag "ja men det går nog." mamma sa att hon kunde fixa remmen. den vore ju jätterolig att ha på siesta. skitsmidigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

men, vad jobbigt att tänka om såhär i "slutet". hoppas att det går vägen ändå, och det tror jag att det gör!

kul med väskan, haha!!



får jag locka med mer trafik till din blogg? ;]

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=JohannaA88

2008-05-21 @ 18:15:54
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0