DSM

jag blir verkligen ALDRIG besviken på dirty sexy money. jag tycker det är SVINbra. jag älskar det. skitsmaskiga intriger och sexiga människor (jeremy jeremy jeremy!) har ni inte sett det? SE DET! favoriter är, förutom jeremy, brian och brian jr.

har druckit jättemycket coca cola ikväll så jag gissar att det blir många toabesök inatt, blir ju så när man fyller blåsan. det var längesen jag frossade i cola så det har varit gott.

pesetas gnager på sitt galler och hjul. fattar inte varför. sen krafsar han i huset. sitter där inne o klöser. älskar honom.

några jävlar skjuter smällare och raketer här ute. dom är dumma i huvet. fattar inte varför. sånt är till för nyår, inget annat. dessutom låter det som dom är här ute mellan huslängorna och inte på gräsplätten. idioter.

daniel är säker i sytycd. gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0