stan nästa

har startat dagen med att skriva på min uppsats. har en del att göra innan onsdag men det känns bra. nu tänkte jag sticka upp till stan och kolla efter skor och skivor, sedan blir det nya tag med pluggandet.

vill hem till hässleholm och min fina familj. saknar dom redan.

pesetas bara sover o sover, inte sett honom sedan smitningen. förutom igår när han tränade inför OS i sitt hjul, men då var han för upptagen för att prata med mig.

måste köpa tejp och spritpenna till mina flyttkartonger. INTE glömma. och kokostoppar, kan vara bra att ha ikväll. iofs tänkte jag prova det där "gå ner 6 kilo på 6 veckor" som aftonbladet skriver om, och då är det kanske inte så smart med godis. we'll see.

aja, nu drar jag.


Kommentarer
Postat av: mulin

Åh. Jaa, det är nog sant. Jag brukar också vara duktig på att skjuta upp känslor. För duktig. Det är nog bra att ta tag i dem direkt, hur svårt det än är. Men man lär sig väl antar jag. Jag hoppas att ni kan prata snart igen. Det är ju synd att tappa bort fina personer.



DU. Jag var på stan nyss men glömde att gå in på Najs Prajz. Dåligt av mig...

2008-05-06 @ 13:17:07
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Å, jag kommer säkert komma för sent. Jag antar att typ alla Håkan- och Lars Winnerbäck-skivor är borta redan. Buhu, buhu.

2008-05-06 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0