djur

det var ett tag sen jag umgicks med pesetas, blir lätt så när jag har massa andra människor runt mig. nu har jag iallafall haft dagens lekdos, han brukar inte vilja leka så länge, för jag börjar alltid dra sågspån ur hans päls så att han inte ska se så ovårdad ut (annars ser han ut som en kunglighet) men det gillar han inte, det blir för mycket för honom. då springer han o gömmer sig där jag inte kan nå honom. bajs.

euro har blivit gammal och slö. blir ledsen :( fast ibland är han valpbusig. som igår när vi gick promenad. då rullade han sig i gräset två gånger (han älskar det) och så gick han in i alla vissla maskrosor och fick dom där vita fröna i hela huvet. verkade inte röra honom i ryggen att han hade vissna blommor i hela fejan. fin hund ändå.

fan vad blogg.se är seeeegt jämt. man kanske ska börja blogga nån annan stans ändå?

ps. vilka av mina vänner har telenor? ringer och sms:ar gratis till er.

Kommentarer
Postat av: angelina

JAG HAR TELENOR! Och det är så underbart att läsa din blogg igen :)

2008-05-28 @ 21:37:32
URL: http://babybabybird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0