dansvänner

på onsdag kväll ska jag till kulturhuset och hälsa på mina kära danskamrater. det är både skönt och inte skönt att inte vara med i år. mest skönt, eftersom showen är på siestahelgen, men tråkigt eftersom jag varit med varje år i princip hela min uppväxt. men nu ska jag dit och säga hej under deras rep inför lördagen. ska bli roligt att träffa alla. kommer med största sannolikhet att börja till hösten igen, om dom vill ha mig tillbaka. gärna som tränare igen om det finns någon grupp ledig. har hela huvudet fullt med idéer som bara vill ut!



duktiga maja längst fram.

Kommentarer
Postat av: dookie

hej :) gillar din blogg. har trillat in här ett par gånger genom malins (apoetry) blogg. mh, var bara det. ha en fin kväll!

2008-05-26 @ 21:30:11
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0