att glädjas för andras skull

daniel har blivit antagen till en skola i london där han ska läsa produktdesign i tre år. jag är väldigt glad för hans skull, för om det var något jag märkte när vi var tillsammans var det att han verkligen ville syssla med design. så det var en glad nyhet :)

något som är mindre roligt är att vi, trots vårt 15 månader långa förhållande, numera pratar om vädret. det är sant. hur sorgligt är inte det? o andra sidan har vi väl pratat ca 5 gånger sedan uppbrottet (och då på msn) och det är väl mest sorgligt.

hatar när allt bara tar slut sådär och ens liv vänds upp och ner. är fortfarande inte över det. det livet. går i vågor. är värre nu än då. kanske därifrån mina kroppsattacker kommer?

oj vad personligt det blev.


Kommentarer
Postat av: mulin

Precis, jag tyckte nog lädergubben. Fast han vågade i och för sig inte ta för sig så mycket. Kenny var också rätt kul.



Det är svårt sånt där, att hålla bra kontakt med sina ex. Ibland måste det nog gå ett tag innan man "tar omtag". Får jag fråga hur längesen det är ni var tillsammans?

2008-05-06 @ 08:43:01
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0