BORED TO DEATH

ja det där seminariet var ju ungefär så intressant som jag väntat mig. sedan fastnar jag alltid framför tv:n när jag kommer hem. men klockan nio är det inget kul, så då ska jag skriva ihop min teori (har klottrat ner det mesta i mitt block redan så).

funderar på att göra ett nagellacksexperiment ikväll. skulle kunna bli trés intressant. eller så kör jag bara på en ny färg. vad tycker ni?

vann magväskan för 15 spänn.

är svinsugen på cola. man kanske skulle gå till willys?

HAHAHA, googlade för inspiration till min och pläns fest. man kan ju alltid klä ut sig till det här. fast nu har vi ju kändistema så... fast med en jävligt bra förklaring hade jag kunnat köpa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0