BE MINE

för första gången i mitt liv budar jag på tradera. det är så det går när man verkligen vill ha något. förutom det jag budar på vill jag gärna ha en svart peruk med pagefrisyr, billigt. någon som har nåt tips? (till maskerad)

alltså den där anders i frusna män söker kärlek verkar ju helt korkad.

har laddat ner massa spännande grejer som jag tänkt ta mig an ikväll. the darjeeling limited, marie antoinette och ps. i love you. någon som sett någon av dom? (ja emilie jag vet att du har sett marie antoinette ;)

två saker jag alltid velat lära mig är att kasta runt en pizzadeg och att vända en pannkaka i luften. någon som kan? den enda skillen jag har är att jag kan göra en blomma med tungan.

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag såg också när de grejade med pizzadegarna i Frusna män söker kärlek, (om det är vad du syftar på). Jag satt och gapade. Jag kan inte ens göra en blomma med tungan. Jag kan bara göra en tunnel liksom.

2008-05-14 @ 20:55:01
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: plän

jag ahr sett marie antoinette den är dålig... hatarattdem pratar engelksa när dem är i frankrike/österrike. Finakläder har dem dock.



hihih jag kan vända pannkakor så.. eller har kunnat iallafall! :D

2008-05-15 @ 08:03:31
URL: http://thelofeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0