aj aj aj

mamma kom förresten med bra nyheter häromdagen. dom har köpt nytt golv som ska läggas i mitt sovrum. parkettgolv i ek. så fint! blev jätteglad. dessutom har dom köpt ny pool. fattar inte riktigt varför men det är kul! en med samma diameter men som är djupare. ska bli kul att bada i!

jag köpte tre nagellack i fredags. ett orange (det som jag tjatat om hela helgen), ett rosa (som nu sitter på mina tånaglar) och ett lila. jag har blivit överraskande flickig, men jag gillar det.

har tittat igenom hela agyness-tidningen men inte hunnit läsa allt, men jag blir så inspirerad av henne! hon är inte bara snygg och har cool stil, hon verkar även vara en riktigt bra människa. down to earth, lixom.

vapnet i ipoden. trevligt. fast ska vara laglig och handla skivorna. kanske idag. om jag orkar och om jag tar en tablett så min mensvärk försvinner. killar, ni har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0