1 maj, redan!

gomorron!

har hunnit med en massa redan, och klockan är inte ens tolv! känns skitbra. har städat hela lägenheten inklusive toaletten. diskat har jag oxå gjort, och plockat undan alla mina tusen grejer som låg utspridda överallt. skööönt att ha det gjort!

nu ska jag duscha, sedan blir det tvätt blandat med grey's och inväntan på emilie.

ps. ni MÅSTE se kvällens DSM. fan vad bra det var!

pps. blir trött på alla som lägger upp dagens outfit och har skor på sig. inomhus. varför? vi är i sverige. okej om bilden är tagen utomhus eller sådär men nej, jag tycker det är konstigt. vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: plän

JA jätte konstigt är det! I Sverige är vi ju så renliga ochtar ac oss skorna. Vilket man borde göra övrallt. Blir golvet inte skitigt lixom? Och kul och ha vita mattor elelr nått när alla går omkring me skor!

2008-05-01 @ 15:13:05
URL: http://thelofeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0